Tijdelijk onderkomen

Christelijke Gereformeerde Kerk Immanuël, Gorinchem

Tijdelijk onderkomen

februari 18, 2022 Niet gecategoriseerd 0

In verband met de verbouwing van ons kerkgebouw worden onze kerkdiensten vanaf zondag 20 februari in de aula van de Gomarus Scholengemeenschap gehouden.

Het adres is Hoefslag 11, 4205 NK in Gorinchem. Onzediensten beginnen om 10:00 uur en om 16:30 uur. De zaal is groot genoeg om de gehele gemeente op veilige afstand te herbergen. Iedereen is dan ook van harte uitgenodigd om te komen. Het orgel wat er staat mogen we gebruiken om de liederen te begeleiden. De kinderen hebben een plek in de personeelskamer waar ze de kindernevendienst kunnen houden. Ook daar is voldoende ruimte voor de kinderen om op veilige afstand samen te zijn. We zijn en blijven gasten van de Gomarus. Een dringend verzoek dan ook om respect te hebben voor de spullen die er staan en niet zomaar door de school te gaan lopen.